fjallwebb

Alla inlägg den 28 november 2009

Av Marie - 28 november 2009 00:18

Ja, ni läste rätt. Jag brukar ibland roa mig med att se på tv4 play och där se reprisen på Idol som visas. Måste nog medge att det är hög standard och riktigt rogivande att lyssna medan jag skriver tex här.


Av de fyra som jag nu lyssnar på är mina favoriter Tove med sin fantastiska skolade röst eller ska man säga en liten kropp med en enrom resurs.


Sedan kan man ju inte bara låta bli att gilla Calle... som verkar bli bättre och bättre för var gång man hör honom..


Det skriver jag utan att ha en susning om vem som åkte ut denna gång och utan att för den del säga att de är dåliga sångare de andra. Men som ni vet så har vi alla våra favoriter.


Själv föredrar jag att nynna för mig själv även om en och annan ton börjar låta. Men det slutar nästan alltid med att grabbarna tittar plågsamt upp och ser ut som ohnejj... ;-) vad fick hon nu då luft ifrån.


Därmed vill jag önska er en trevlig helg. Må så gott.

Marie

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Maries Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards